Konkursy na stanowiska pracy


 Klauzula informacyjna dla procesu rekrutacji

 

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Burmistrz Miasta Bielawa z siedzibą w Bielawie, ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, zwany dalej: "Administratorem". Mogą Państwo skontaktować się z Administratorem poprzez kanały komunikacyjne: telefonicznie: 74 83 28 715, mailowo na adres: um@um.bielawa.pl, listownie na adres siedziby.

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych

Mogą Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres: iod@um.bielawa.pl lub telefonując pod numer: 74 83 28 779.

Cele przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla realizacji konkretnego celu związanego z udziałem w niniejszym naborze.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o:

 a) przepisy prawa pracy (Kodeks Pracy art.22 '§1 i 4), oraz ustawy o pracownikach samorządowych(art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach, jak niekaralność, czy informacja o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

b) dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, przy czym zgoda może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na dalszy proces rekrutacji

Okres przechowywania

Pani/Pana dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. do czasu zrealizowania celu przetwarzania a następnie przez okres 5 lat od zakończenia rekrutacji.

Informacja o odbiorcach danych osobowych

 Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane będą upublicznione w BIP administratora. Dane osobowe będą udostępnione podmiotom zapewniającym, na podstawie umów zawartych przez administratora, obsługę działalności administratora (np. dostawcy usług informatycznych).

Informacje o przysługujących osobie, której dane dotyczą, prawach

Pani/Panu przysługują następujące prawa wynikające z RODO:

- prawo dostępu do danych

- prawo do sprostowania danych

- prawo do usunięcia danych

- prawo do ograniczenia przetwarzania

- prawo do wniesienia sprzeciwu

- prawo do przeniesienia danych

(Uwaga: dostęp, usunięcie, ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych oraz pozytywne rozpatrzenie sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub prawa do przeniesienia danych musi być zgodne

z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania).

Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego

Pani/Panu przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

 Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.

Informacja o przekazywaniu danych poza EOG

Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

Informacja o zautomatyzowanym przetwarzaniu

Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym decyzji opartych na profilowaniu*.

*Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

 

 

 

 

 W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę:

 

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Urząd Miejski w Bielawie. Jestem świadomy/a, że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez administratora w ocenie mojej kandydatury.

 

………………………………

Podpis Kandydata

URZĄD MIEJSKI W BIELAWIE ogłasza konkurs na stanowisko młodszy referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej

12‑11‑2023 21:52:49
Dokumenty:
Plik pdf Klauzula Rekrutacja do konkursu pod ogłoszenie.pdf
12‑11‑2023 21:54:01
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
56KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf konkurs na stanowisko młodszy referent w Ref. Gospodarki Przestrzennej.pdf
12‑11‑2023 21:54:01
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
95KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

URZĄD MIEJSKI W BIELAWIE ogłasza konkurs na stanowisko referenta w Referacie Infrastruktury Technicznej

21‑09‑2023 14:04:03
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” z siedzibą w Bielawie

11‑07‑2023 22:31:53

Prezes Zarządu Związku Powiatowo - Gminnego

SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”

 

Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” z siedzibą w Bielawie ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) spełnienie jednego z warunków, wymienionych w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1270 ze zm.):

• ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

• ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 - letniej praktyki w księgowości,

• wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów

b) obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

d) brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Głównego Księgowego.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych,

b) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,

c) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów: Płatnik, Bestia oraz systemu finansowo-księgowego dla księgowości budżetowej,

d) umiejętność pracy w zespole,

e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

f) dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,

g) preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego Księgowego w jednostkach samorządu terytorialnego.

Główny Księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie rachunkowości Związku zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,

d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,

e) organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów księgowych niezbędnych w rachunkowości, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia,

f) bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych,

g) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,

h) rozliczanie inwentaryzacji,

i) przygotowywanie materiałów dotyczących projektu budżetu Związku i jego zmian,

j) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów Związku,

k) sporządzanie informacji i analiz wykonania budżetu oraz wniosków wynikających z tych analiz,

l) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m. in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów,

m) opracowywanie projektów uchwał Zarządu i Zgromadzenia dotyczących spraw budżetowo-finansowych,

n) przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,

o) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,

p) prowadzenie obsługi płacowej oraz ubezpieczeniowej Związku , w tym w szczególności:

• sporządzanie listy płac wynagrodzeń,

• przygotowanie wynagrodzeń do wypłaty w systemie bankowości Związku,

• sporządzanie i przekazywanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji ubezpieczeniowej.

r) archiwizowanie dokumentacji na pełnionym stanowisku.

 

4. Zakres odpowiedzialności

 

5. Przewidywany wymiar czasu pracy na stanowisku: 1 etat

 

6. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy na stanowisku: sierpień 2023 r.

 

7. Miejsce i warunki pracy na stanowisku:

a) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Bielawie, ul Piastowska 1, 58-260 Bielawa

b) pomieszczenie biurowe spełniające wymagania bhp, praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

c) budynek jest wyposażony w zewnętrzną platformę schodową, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

8. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) CV,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,

e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające trwające zatrudnienie),

f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

j) dodatkowe dokumenty według uznania kandydata,

k) oświadczenie RODO – klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach do celów rekrutacji na stanowisko Głównego Księgowego Związku. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.

 

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia niniejszego naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” – nie dotyczy.

10. Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej hasłem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”” w terminie do dnia 28 lipca 2023 roku w siedzibie Związku (budynek Urzędu Miejskiego w Bielawie), ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa pok. nr 1, lub pocztą na adres Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa z dopiskiem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY””, decyduje data wpływu listu poleconego do siedziby związku. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

11. Inne informacje:

a) Postępowanie konkursowe przeprowadzi Zarząd Związku w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie sprawdzone czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W drugim etapie zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami oraz dokona zostanie ostateczna ocena kandydatów.

b) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej indywidualnie – drogą telefoniczną.

c) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym w/w osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po wskazanym czasie w sytuacji nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.

d) Prezes Zarządu Związku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

 

 

 

Prezes Zarządu

Arkadiusz Karcz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”

12‑05‑2023 11:54:40

Prezes Zarządu Związku Powiatowo - Gminnego

SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”

 

Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” z siedzibą w Bielawie ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) spełnienie jednego z warunków, wymienionych w art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1634 ze zm.):

• ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

• ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 - letniej praktyki w księgowości,

• wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów

b) obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

d) brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Głównego Księgowego.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych,

b) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,

c) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów: Płatnik, Bestia oraz systemu finansowo-księgowego dla księgowości budżetowej,

d) umiejętność pracy w zespole,

e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

f) dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,

g) preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego Księgowego w jednostkach samorządu terytorialnego.

Główny Księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie rachunkowości Związku zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,

d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,

e) organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów księgowych niezbędnych w rachunkowości, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia,

f) bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych,

g) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,

h) rozliczanie inwentaryzacji,

i) przygotowywanie materiałów dotyczących projektu budżetu Związku i jego zmian,

j) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów Związku,

k) sporządzanie informacji i analiz wykonania budżetu oraz wniosków wynikających z tych analiz,

l) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m. in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów,

m) opracowywanie projektów uchwał Zarządu i Zgromadzenia dotyczących spraw budżetowo-finansowych,

n) przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,

o) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,

p) prowadzenie obsługi płacowej oraz ubezpieczeniowej Związku , w tym w szczególności:

• sporządzanie listy płac wynagrodzeń,

• przygotowanie wynagrodzeń do wypłaty w systemie bankowości Związku,

• sporządzanie i przekazywanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji ubezpieczeniowej.

r) archiwizowanie dokumentacji na pełnionym stanowisku.

 

4. Zakres odpowiedzialności

 

5. Przewidywany wymiar czasu pracy na stanowisku: 1 etat

 

6. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy na stanowisku: czerwiec 2023 r.

 

7. Miejsce i warunki pracy na stanowisku:

a) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Bielawie, ul Piastowska 1, 58-260 Bielawa

b) pomieszczenie biurowe spełniające wymagania bhp, praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

c) budynek jest wyposażony w zewnętrzną platformę schodową, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

8. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) CV,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,

e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające trwające zatrudnienie),

f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

j) dodatkowe dokumenty według uznania kandydata,

k) oświadczenie RODO – klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach do celów rekrutacji na stanowisko Głównego Księgowego Związku. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.

 

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia niniejszego naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” – nie dotyczy.

10. Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej hasłem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”” w terminie do dnia 26 maja 2023 roku w siedzibie Związku (budynek Urzędu Miejskiego w Bielawie), ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa pok. nr 1, lub pocztą na adres Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa z dopiskiem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY””, decyduje data wpływu listu poleconego do siedziby związku. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

11. Inne informacje:

a) Postępowanie konkursowe przeprowadzi Zarząd Związku w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie sprawdzone czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W drugim etapie zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami oraz dokona zostanie ostateczna ocena kandydatów.

b) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej indywidualnie – drogą telefoniczną.

c) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym w/w osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po wskazanym czasie w sytuacji nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.

d) Prezes Zarządu Związku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

 

 

 

Prezes Zarządu

Arkadiusz Karcz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”

27‑04‑2023 21:53:54

Prezes Zarządu Związku Powiatowo - Gminnego

SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”

 

Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” z siedzibą w Bielawie ul. Piastowska 1, 25-260 Bielawa

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) spełnienie jednego z warunków, wymienionych w art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1634 ze zm.):

• ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

• ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 - letniej praktyki w księgowości,

• wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów

b) obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

d) brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Głównego Księgowego.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych,

b) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,

c) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów: Płatnik, Bestia oraz systemu finansowo-księgowego dla księgowości budżetowej,

d) umiejętność pracy w zespole,

e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

f) dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,

g) preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego Księgowego w jednostkach samorządu terytorialnego.

Główny Księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie rachunkowości Związku zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,

d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,

e) organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów księgowych niezbędnych w rachunkowości, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia,

f) bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych,

g) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,

h) rozliczanie inwentaryzacji,

i) przygotowywanie materiałów dotyczących projektu budżetu Związku i jego zmian,

j) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów Związku,

k) sporządzanie informacji i analiz wykonania budżetu oraz wniosków wynikających z tych analiz,

l) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m. in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów,

m) opracowywanie projektów uchwał Zarządu i Zgromadzenia dotyczących spraw budżetowo-finansowych,

n) przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,

o) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,

p) prowadzenie obsługi płacowej oraz ubezpieczeniowej Związku , w tym w szczególności:

• sporządzanie listy płac wynagrodzeń,

• przygotowanie wynagrodzeń do wypłaty w systemie bankowości Związku,

• sporządzanie i przekazywanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji ubezpieczeniowej.

r) archiwizowanie dokumentacji na pełnionym stanowisku.

 

4. Zakres odpowiedzialności

 

5. Przewidywany wymiar czasu pracy na stanowisku: 1 etat

 

6. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy na stanowisku: maj/czerwiec 2023 r.

 

7. Miejsce i warunki pracy na stanowisku:

a) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Bielawie, ul Piastowska 1, 58-260 Bielawa

b) pomieszczenie biurowe spełniające wymagania bhp, praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

c) budynek nie jest wyposażony w podjazd, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

8. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) CV,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,

e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające trwające zatrudnienie),

f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

j) dodatkowe dokumenty według uznania kandydata,

k) oświadczenie RODO – klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach do celów rekrutacji na stanowisko Głównego Księgowego Związku. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.

 

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia niniejszego naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” – nie dotyczy.

10. Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej hasłem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”” w terminie do dnia 8 maja 2023 roku w siedzibie Związku (budynek Urzędu Miejskiego w Bielawie), ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa pok. nr 1, lub pocztą na adres Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa z dopiskiem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY””, decyduje data wpływu listu poleconego do siedziby związku. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

11. Inne informacje:

a) Postępowanie konkursowe przeprowadzi Zarząd Związku w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie sprawdzone czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W drugim etapie zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami oraz dokona zostanie ostateczna ocena kandydatów.

b) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej indywidualnie – drogą telefoniczną.

c) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym w/w osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po wskazanym czasie w sytuacji nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.

d) Prezes Zarządu Związku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

 

 

 

Prezes Zarządu

Arkadiusz Karcz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Prezes Zarządu Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” z siedzibą w Bielawie

13‑04‑2023 20:27:46

Prezes Zarządu Związku Powiatowo - Gminnego

SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”

 

Ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego Związku Powiatowo - Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” z siedzibą w Bielawie ul. Piastowska 1, 25-260 Bielawa

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) spełnienie jednego z warunków, wymienionych w art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1634 ze zm.):

• ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

• ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 - letniej praktyki w księgowości,

• wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów

b) obywatelstwo polskie, jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

d) brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

e) nieposzlakowana opinia,

f) brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Głównego Księgowego.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych,

b) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,

c) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość programów: Płatnik, Bestia oraz systemu finansowo-księgowego dla księgowości budżetowej,

d) umiejętność pracy w zespole,

e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

f) dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność,

g) preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego Księgowego w jednostkach samorządu terytorialnego.

Główny Księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie rachunkowości Związku zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym,

d) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,

e) organizowanie i kontrolowanie obiegu dokumentów księgowych niezbędnych w rachunkowości, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia,

f) bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych,

g) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,

h) rozliczanie inwentaryzacji,

i) przygotowywanie materiałów dotyczących projektu budżetu Związku i jego zmian,

j) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów Związku,

k) sporządzanie informacji i analiz wykonania budżetu oraz wniosków wynikających z tych analiz,

l) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m. in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów,

m) opracowywanie projektów uchwał Zarządu i Zgromadzenia dotyczących spraw budżetowo-finansowych,

n) przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,

o) przestrzeganie dyscypliny budżetowej,

p) prowadzenie obsługi płacowej oraz ubezpieczeniowej Związku , w tym w szczególności:

• sporządzanie listy płac wynagrodzeń,

• przygotowanie wynagrodzeń do wypłaty w systemie bankowości Związku,

• sporządzanie i przekazywanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji ubezpieczeniowej.

r) archiwizowanie dokumentacji na pełnionym stanowisku.

 

4. Zakres odpowiedzialności

 

5. Przewidywany wymiar czasu pracy na stanowisku: 1 etat

 

6. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy na stanowisku: maj 2023 r.

 

7. Miejsce i warunki pracy na stanowisku:

a) praca w budynku Urzędu Miejskiego w Bielawie, ul Piastowska 1, 58-260 Bielawa

b) pomieszczenie biurowe spełniające wymagania bhp, praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

c) budynek nie jest wyposażony w podjazd, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu niedostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

8. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) CV,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,

e) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia potwierdzające trwające zatrudnienie),

f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

j) dodatkowe dokumenty według uznania kandydata,

k) oświadczenie RODO – klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach do celów rekrutacji na stanowisko Głównego Księgowego Związku. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a złożone kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.

 

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia niniejszego naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” – nie dotyczy.

10. Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie, opatrzonej hasłem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” w terminie do dnia 24 kwietnia 2023 roku w siedzibie Związku (budynek Urzędu Miejskiego w Bielawie), ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa pok. nr 1, lub pocztą na adres Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY” ul. Piastowska 1, 58-260 Bielawa z dopiskiem „Nabór kandydatów - Główny Księgowy Związku Powiatowo-Gminnego „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”, decyduje data wpływu listu poleconego do siedziby związku. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

11. Inne informacje:

a) Postępowanie konkursowe przeprowadzi Zarząd Związku w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie sprawdzone czy kandydaci spełniają wymagania formalne i podejmie decyzję o dopuszczeniu do II etapu. W drugim etapie zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami oraz dokona zostanie ostateczna ocena kandydatów.

b) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej indywidualnie – drogą telefoniczną.

c) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 1 miesiąca od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym w/w osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po wskazanym czasie w sytuacji nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.

d) Prezes Zarządu Związku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

 

 

 

Prezes Zarządu

Arkadiusz Karcz

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielawie

04‑01‑2023 14:31:27
ZARZĄDZENIE NR 5/23 BURMISTRZA MIASTA BIELAWA z dnia 4 stycznia 2023 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielawie
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

URZĄD MIEJSKI W BIELAWIE ogłasza konkurs na stanowisko informatyk w Referacie Informatyki

20‑05‑2022 10:49:00
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Urząd Miejski w Bielawie ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Przestrzennej

17‑03‑2022 12:20:53
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Urząd Miejski w Bielawie ogłasza konkurs na stanowisko młodszego referenta w Referacie Gospodarki Przestrzennej

09‑02‑2022 09:50:31
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 131 Numer strony: 2  3  4  5  6  .. 14
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Foltyńska , w dniu:  06‑10‑2016 08:40:38
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Grzegorz Horbaczyk
email: ghor@um.bielawa.pl
, w dniu:  06‑10‑2016 08:40:38
Data ostatniej aktualizacji:
01‑07‑2025 11:02:39
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie