Ewidencje i rejestry
Rejestry:
1. Rejestr uchwał Rady Miejskiej Bielawy - Biuro Rady Miejskiej
2. Rejestr zarządzeń Burmistrza od 2002 roku - wydział Organizacyjny
4. Rejestr skarg i wniosków - Wydział Organizacyjny
5. Rejestr decyzji o warunkach zabudowy - Referat Gospodarki Przestrzennej
6. Rejestr obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - Referat Gospodarki Przestrzennej
7. Rejestr ras psów uznanych za agresywne - Referat Działalności Gospodarczej
8. Rejestr licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką - Referat Komunikacji Miejskiej
9. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - Referat Działalności Gospodarczej
10. Rejestr instytucji kultury
Ewidencje:
1. Ewidencja ludności - Wydział Spraw Obywatelskich
2. Ewidencja dowodów osobistych - Wydział Spraw Obywatelskich
3. Ewidencja działalności gospodarczej - Referat Działalności Gospodarczej
4. Ewidencja podatku od gruntu i nieruchomości - Wydział Finansowo-Budżetowy
5. Archiwum ksiąg urodzeń, małżeństw i zgonów - Urząd Stanu Cywilnego
Wykazy:
1. Wykaz obiektów Gminnej Ewidencji Zabytków -Referat Gospodarki Przestrzennej
2. Wykaz dróg publicznych na terenie Bielawy
Szczegółowe informacje o prowadzonych rejestrach i ewidencjach uzyskają Państwo w poszczególnych wydziałach i referatach Urzędu Miejskiego.
email: ghor@um.bielawa.pl , w dniu: 28‑08‑2017 13:14:05
email: blemanska@um.bielawa.pl tel.:748328754 , w dniu: 28‑08‑2017 13:14:05
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|