Bielawa, 1 lipca 2024r.
GP.6721.2.2023
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA BIELAWA
w sprawie wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Plażowej i Lotniczej w Bielawie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm./ w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym / Dz. U. z 2023r. poz. 1688/ zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Plażowej i Lotniczej w Bielawie, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Wyłożenie dokumentów nastąpi w dniach od 8 lipca 2024r. do 9 sierpnia 2024r. w Urzędzie Miejskim w Bielawie – pokój nr 26, w godzinach pracy urzędu. Projekt dokumentu udostępniony będzie również na stronie internetowej http://bielawa.finn.pl. Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu rozwiązaniami odbędzie się 6 sierpnia 2024r. o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w Bielawie, pl. Wolności 1, w sali nr 21.
Zgodnie z art.18 ust.1 ustawy każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie miejscowego planu może wnieść uwagi.
Uwagi można składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego (wzór formularza dostępny pod linkiem https://bielawa.finn.pl/bipkod/18785153) – do Burmistrza Miasta Bielawa na adres Urzędu Miejskiego w Bielawie, 58-260 Bielawa, pl. Wolności 1 lub poczty elektronicznej na adres: um@um.bielawa.pl lub za pomocą platformy ePUAP - w terminie do dnia 23 sierpnia 2024r.
Uwaga powinna zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Składający wniosek wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres korespondencyjny lub numer telefonu.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 i art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zmianami/ każdy może wnieść uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko. Uwagi i wnioski należy składać w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. na adres um@um.bielawa.pl do Burmistrza Miasta Bielawa z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2024r.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Burmistrz Miasta Bielawa z siedzibą przy placu Wolności 1, 58-260 Bielawa , zwany dalej: "Administratorem". Mogą Państwo skontaktować się z Administratorem korespondencyjnie na adres siedziby, telefonicznie pod numerem:74 832 87 15, za pośrednictwem poczty e-mail: um@um.bielawa.pl. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pisząc na adres: iod@um.bielawa.pl lub telefonując pod numer: 74 83 28 779.
2.Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji konkretnej procedury planistycznej, polegającej na rozpatrzeniu wniosków/uwag związanych z opracowaniem lokalnego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z przepisami zawartymi w artykule 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3.Składanie wniosków/uwag w ramach procedury planistycznej jest dobrowolne, jednakże konieczne jest obowiązkowe podanie wymaganych prawem danych osobowych. Brak podania niezbędnych informacji skutkować będzie niemożnością przeprowadzenia procesu rozpatrywania wniosków/uwag.
4.Pani/Pan posiada uprawnienie do żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także przeniesienia danych. Należy jednak zauważyć, że prawo do dostępu, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych oraz pozytywnego uwzględnienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub prawa do przeniesienia danych musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, na których opiera się przetwarzanie. Prawo dostępu, o którym mowa w art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) przysługuje, o ile nie narusza ono ochrony praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
5.Szczegółowe informacje znajdują się na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bielawa pod adresem https://bielawa.finn.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych oraz na stronie Gminy Bielawa pod adresem https://um.bielawa.pl w zakładce Ochrona Danych Osobowych.