Ewidencje i rejestry


Rejestry:

1. Rejestr uchwał Rady Miejskiej Bielawy - Biuro Rady Miejskiej

2. Rejestr zarządzeń Burmistrza od 2002 roku - wydział Organizacyjny

4. Rejestr skarg i wniosków - Wydział Organizacyjny

5. Rejestr decyzji o warunkach zabudowy - Referat Gospodarki Przestrzennej

6. Rejestr obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego -    Referat Gospodarki Przestrzennej

7. Rejestr ras psów uznanych za agresywne - Referat Działalności Gospodarczej

8. Rejestr licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką - Referat Komunikacji Miejskiej

9. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych -    Referat Działalności Gospodarczej

10. Rejestr instytucji kultury 

 Ewidencje:

1. Ewidencja ludności - Wydział Spraw Obywatelskich

2. Ewidencja dowodów osobistych - Wydział Spraw Obywatelskich

3. Ewidencja działalności gospodarczej - Referat Działalności Gospodarczej

4. Ewidencja podatku od gruntu i nieruchomości - Wydział Finansowo-Budżetowy

5. Archiwum ksiąg urodzeń, małżeństw i zgonów - Urząd Stanu Cywilnego

Wykazy:

1. Wykaz obiektów Gminnej Ewidencji Zabytków  -Referat Gospodarki Przestrzennej

2. Wykaz dróg publicznych na terenie Bielawy

Szczegółowe informacje o prowadzonych rejestrach i ewidencjach uzyskają Państwo w poszczególnych wydziałach i referatach Urzędu Miejskiego.

 

Informacja wytworzona przez:
Grzegorz Horbaczyk
email: ghor@um.bielawa.pl
, w dniu:  28‑08‑2017 13:14:05
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Barbara Lemańska
email: blemanska@um.bielawa.pl tel.:748328754
, w dniu:  28‑08‑2017 13:14:05
Data ostatniej aktualizacji:
24‑09‑2019 08:43:01
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive