INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW BIELAWY
Zgodnie z art. 28aa ust. 6, 7, 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 609), w debacie nad raportem o stanie Gminy mieszkańcy Gminy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej a także w Biurze Rady Miejskiej (pok. 16) przy ul. Piastowskiej 1 w Bielawie.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Bielawa za rok 2023, odbędzie się 26 czerwca 2024 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 25 czerwca 2024 r. (wtorek) do godz. 16.00 w Biurze Rady Miejskiej pok.16, ul. Piastowska 1 w Bielawie.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.